Jak każdy wie, życie to wzloty i upadki. 

Dlatego zdecydowałem, że na swoim blogu nie będę pisał wyłącznie o tym co mi się udało i jakie to było super. Będę także opisywał projekty, które z różnych przyczyn upadły, pomimo obiecującego biznes planu. Jak się okazuje, można naprawdę dużo nauczyć się o biznesie i ludziach, na przykład - jakich błędów nie popełniać i jakie zagrożenia na nas czekają. 

Większość projektów realizowałem samodzielnie co oznacza, że musiałem nauczyć się wielu przydatnych rzeczy. Można powiedzieć, że jestem większym praktykiem niż teoretykiem. Dlatego czuję, że mam dużo ciekawego doświadczenia którym chcę się podzielić.  

 

Przez te 6 intensywnych lat pracy jako freelancer nauczyłem się tak zwanego marketingu 360°. Zanurzyłem się w każdej gałęzi marketingu, od tworzenia stron www i contentu, przez obsługę social media, pisanie planów, po optymalizację płatnych kampanii reklamowych i lead generation z ABM. 

AD-Vinci Marketing Patryk Dyrna

Odsole 171

43-330 Hecznarowice

NIP: PL6342672220

Tata Przedsiębiorca – praktyczny blog o marketingu, biznesie, pracy zdalnej i efektywności. Poznaj strategie 360°, narzędzia do generowania leadów oraz case studies z realnych projektów. Potrzebujesz szybkiego wsparcia? Sprawdź usługę „CMO na godziny” i rozwijaj firmę z profesjonalnym, elastycznym doradztwem.

​​​​​​​

​​​​​​​

© 2021 Tata Przedsiębiorca

Tata Przedsiębiorca logo

Mam na imię Patryk

Dlaczego warto śledzić mojego bloga? Mam dużo różnorodnego doświadczenia. Od 2014 roku mam firmę, a od 2017 roku jestem Tatą :) 

 

W swoim zawodowym życiu przeszedłem drogę od kucharza, przez konsultanta telefonicznego, doradcy finansowego w banku, do współtworzenia agencji marketingowej. Ostatnie lata jako freelancer - specjalista ds. marketingu internetowego także okazały się bogate pod kątem projektów, w których uczestniczyłem. Teraz działam jako CMO/h, czyli dyrektor marketingu na godziny.

 

Co ciekawe, udało mi się otrzeć (mniej lub bardziej) o prawie każdą branżę. Zaczynałem obsługę od branż szkoleniowych i edukacyjnych, przez automotive i usługi, a na budowlanych i IT kończąc. Szczególnie mocno w IT. Zawsze to był marketing z naciskiem na efekt i pozyskanie klientów.